söndag 25 januari 2009

25 jan

Upp på morgonen å tassa tyst då pappa jobbat natt, framåt 10 började Molly bli trött å otålig så vi passade på att ta promenaden som för dagen en lite längre då den inte blev av igår... skitväder bara massa regn:-( Men idag var det iaf uppehåll trots att det var grått. Vi passade på att gå förbi FF/FR så att pappa skulle få sova ifred nga extra timmar. När klockan närmade sig två så hade han vaknat å ringde till oss å berättade att han hade magsjuka... usch!!! FF/FR bjöd mig på lunch å gjorde iorning en matlåda till A oxå som vi tog med oss... stackarn ser halvdöd ut i soffan. Hoppas bara att Molly å jag slipper, med tanke på att rtg är i veckan som kommer!!! Kvällen har bestått av film, salta chips å cola... (jag blundar för min vikt idag... får ta igen det nästa vecka med en extra promenad eller ngt)

2 kommentarer:

  1. Usch stackarn med magsjuka! Hoppas han kryar på sig å att ni slipper! Man kan inte tänka på vikten jämt! ;-)
    Du har en awadr att hämta hos mig!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna dör att ni slipper eländet! Kram

    SvaraRadera