måndag 26 januari 2009

26 jan

Usch å fy, vaknade ett par gånger inatt av att Molly ville ha mat å blöjan behövde bytas... inte roligt med bajamaja blöjor mitt i natten. Inte nog med det så hängde ett lätt illamående över mig å så var jag trött å stel i kroppen... kände mig ganska ynklig. A däremot kände sig piggare å fick ha huvudansvaret idag. Molly å jag var uppe redan strax efter 7 å jag pillade långsamt i mig frukost sen lade jag mig ner å vilade på en madrass på golvet jämte Molly å A medan sysselsatte sig själva. Vid lunchtid ville Molly ha mat å då passade jag på att förflytta oss till sovrummet, efter att hon fått mat somnade vi båda två. Sömnen gjorde en del, kände mig piggare. A hade gjort spenatsoppa med ägg (lättspytt tänkte han) å efter maten piggande jag till än mer.. inga kräkningar eller diarrér. Skumt!! Nu är det em å det känns nästan som vanligt! Molly mår bra som tur är. A och hon har övat på att stå, hon håller i Hugos resebur å står alldeles själv, ja några sekunder iaf.
Idag kom Mollys eldfluga från Libero, den tycker hon redan jätte mkt om!!
Nu ska vi fortsätta krya på oss å hoppas ni andra slipper det här eländet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar