torsdag 1 januari 2009


Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till!

  1. Vitadrömmar - min kusins blogg där jag kan följa hennes drömmar, tankar, oro å vardag en blogg om mammalivet å allt vad det innebär
  2. Korvasbloggen - en pappa som bloggar om sin dotter å allt runt omkring henne. Han är framför allt väldigt duktig i sin retorik så det blir extra roligt att läsa.
  3. Fossing - en gammal högskolevän som skriver om sitt nya hus å skrutten i magen å övriga familjen, är oxå väldigt bra på att uttrycka sig å får en alltid på gott humör!
  4. Maria - jag får följa med i min kusins vardag och familjehändelser i bloggen, ett bra sätt att hålla kontakten framför allt nu när vi jämnåriga barn:-).
  5. Yllesockorna - min "fasters" blogg där jag får följa vår fadderbarns å Mollys beskyddares vardag å händelser å se en massa fina bilder
  6. Familjen swärdh - Mollys kompis Linneas mamma bloggar om deras vardag
  7. Heavenlycake - kakmonster som jag är så är det ju oemotståndligt när någon skriver om godbitar.. mums
  8. den sista väntar jag med att nominera tills vidare ;-)

2 kommentarer: