onsdag 4 februari 2009

4 feb

Molly har vaknat varje timma i natt, förra natten vaknade hon hon likadant med start kl 3. Jag är trött och mör i kroppen.. Jag vill helst vila under fm med fröken vill ha underhållning av mig till varje pris, kan inte underhålla sig själv en enda sekund:-( Tog tempen fram på fm då jag upplevde henne lite varm... feber inte jättehögt 38.2 men tillräckligt för att hon skulle känna obehag. Lite Alvedon gjorde susen, då kunde fröken komma till ro och sova en liten stund, har även slumrat till och från hela fm och em. Iom att det är som det är håller vi oss inomhus å kurerar

2 kommentarer:

  1. Hej gumman!
    Du får ett tröstpris.:-)
    Vill gärna ha din adress. Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Hej gumman!
    Jag vet inte om du fick min kommentar innan. Men du vann ett tröstpris hos mig. Kram Stina

    Om du kan skicka adressen din till hemmaliv@hotmail.com

    SvaraRadera