måndag 2 februari 2009

Tävlingsfreak

Ja det blev en å annan tävling jag ville vara med i å har hittat fler... så jag bestämde mig för att starta en dotterblogg så att ni kan välja om ni vill se vilka tävlingar jag medverkar i.

Hmm vad har vi gjort idag?! Jo vi hade Mollys beskyddare Ida på besök, vi passade på att ta en promenad i lugn takt runt i fristad, kollade bl a in Buxbomens nybyggda hus som hon inte hade sett. När vi kom hem var det mer lek å även matdags. Molly fick potatis/lax idag, ingen storfavorit som hallon/päron som hon fick till efterrätt. Andreas slängde ihop en köttfärssås med pasta så vi fick lite mat oxå. När Ida åkt så lekte vi lite till men sen blev jag trött å nattade både mig själv och Molly.. vi sov i 3 timmar!! Var nog tröttade än jag trodde... När vi vaknade så var det dags för kvällsmat, Molly fick gröt äpple/päron som hon gladeligen åt, så roligt när hon gapar stort å tycker att man är lite långsam.. hon grymtar för att få fart på skeden;-)
Hade inte så mkt mer att säga idag, så nu ska jag återgå till tävlandet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar