onsdag 10 juni 2009

10 juni

Vaknade strax innan sju, fick sega mig upp då jag hade utv.samtal med chefen idag kl 8. A fick oxå masa sig upp då fröken var pigg å ville följa med upp. Frukost å sen åka iväg med Gula faran, länge sen sist så det kändes väldigt konstigt att åka med denna lilla bil;) Vi hade ett givande utv.samtal, skönt att chefen fick vara kvar hos oss. Jag stannade å fikade en stund innan jag åkte hem. Jag kom hem till ett tomt å tyst hem, barnvagnen var borta så A å Molly var iväg på en promenad. Jag passade på att röja i återvinnigsstationen å plockade ihop allt som skulle köras till tippen. A ringde när jag höll på som bäst, de hade stanna till hos farmor å undrade om inte jag skulle komma å fika. Så jag knatade över när Fröken fick syn på mig blev hon gnällig å ledsen som om jag varit borta hela dagen... fast det bara var 3 timmar. Molly fick smaka på lite glass som hon nu har fått utslag av:( Verkar vara lite känslig vår fröken. Väl hemma igen så lämpade jag av A å Molly å fortsatte till tippen med all bröte. När jag kom hem så lagade jag mat, min kulinariska lax, fetaost å ris;) Jag nattade Molly till att sova middag, sen satte jag å A oss ner å åt... i vardagsrummet. Vi får passa på när Molly sover, så vi inte lär henne massa dumheter;) Jag passade på att ta en middagslur jag med när fröken vaknade efter en stund. Under em blev det lite lek å bus å några tel.samtal, Molly vill så gärna ta luren å babblar på som bara den när jag pratar men sen när hon får lyssna blir hon helt still å koncentrerad. Sen var det nattningen... 2 timmar å 40 minuter tog det idag efter saga å övrigt iordningställande. Molly fick till slut en Alvedon å det gjorde susen, hon somnade efter en halvtimma. Att jag inte kom på det tidigare att det kunde vara tänderna som strular till det, hon dreglar å gnor sig i munnen hela tiden... jaja nu sover hon en stock iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar