tisdag 9 juni 2009

9 juni

Vi sov till tio i åtta innan vi vaknade ordentligt, fick lite bråttom då vi behövde bada innan vi skulle till öppnis... Malin å Linnea kom förbi medan vi åt frukost å sen gick vi upp till Munkågården. Det var en del folk för att vara tisdag, men det är klart det är ju sista veckan de har öppet innan semesteruppehållet. Molly har inga bekymmer med att krypa ifrån mig å upptäcka andra delar av öppna förskolan. Hon närmade sig de lite äldre(1-1,5år) barnen å sökte uppmärksamhet. Vi fortsatte på en promenad efter öppnis dock utan sällskap då Malin skulle jobba i em. Vi hann gå till Mölarpsskylten innan Molly var hysterisk, jag försökte med majskrokar, banan, vatten men inget hjälpte. Jag gav henne till slut Lasagne kall som hon accepterade några skedar med kväljande min... så jag bestämde mig för att vända å gå hem igen. Jag har tillräckligt ont i ryggen och klarar inte bära en fröken genom promenaden. På vägen hem somnade hon, så jag fortsatte igenom samhället och tog promenadrundan baklänges fast utan att gå igenom asklanda. Fröken sov ända till vi kom hem, hon låg vaken och nöjd en stund i vagnen innan hon ville upp. Molly fick resten av Lasagnen som lunch, hon åt nästan upp hela burken!! Vi lekte en stund innan jag tyckte att Molly skulle sova middag;) Jag var trött å frusen å ville slumra oxå. Vi somnade runt fyra å vaknade 17.30 av att A pratade i telefon:) Utvilade å pigga! Lite mer bilder som utlovat...å mer kommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar