onsdag 1 juli 2009

1 juli

Nedräkningen har börjat.. 18 dagar kvar av föräldraledigheten. Jag fick sovmorgon idag, A gick upp med fröken vid 6. Jag å Molly gick på en promenad med Malin å Linnea medan A målade fönster. Molly var lite blyg i ngn minut men sen röjde hon bland Linneas leksaker. Det känns som målningen av fönstren tar en evig tid... men imorgon ska det vara klart. Efter promenaden hämtade vi upp A och gick ner till sjön för att bada. Molly glad i hågen plaskade allt hon orkade medan Linnea var lite mer av en badkruka... men efter lite badterapi med mig så lyckades hon tom doppa sig midjehögt utan att gråta;) Det blev en tupplur under em för mig å Molly medan A klippte gräset och sen en promenad upp för att posta inbjudningskorten, så nu är de på väg!! Vi passade på att köpa jordgubbar på City och lite annat, Molly fick en prinskorv i Charken. Så nöjd fröken blev, inte för att hon åt så mkt av den... Vi åkte vidare till mormor efter att vi lastat av lite matvaror. Molly var inte alls blyg för mormor. Mormor hjälpte mig att få ut en besvärlig sticka som jag fick under gårdagen... fortfarande lite ömt men hoppas att vi fått ut allt. Fröken somnade i bilen på väg hem lite gnäll å min kommentar... "vi håller henne vaken till vi kommer hem" vips så sov hon inom 30 sekunder:p Jag är oxå trött å ska för en gångs skull krypa till kojs tidigt!! God natt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar