onsdag 31 oktober 2012

Trött!

Ja idag var vi trötta, inget vettigt gjort under dagen. Powernapp i em, väcktes av Polisen som trodde att de kanske hade hittat min ring såhär 2 år senare. Men efter lite samtal kom vi fram till att det inte var min:( Jaja jag har ju fått den ersatt så jag inte behöver gå utan vigselring. Tacka vet ja Länsförsäkringar!! Tänk vilken ångest jag hade sisådär 2 år sen.
När A kom hem åkte han och Molly och hämtade vinterdäck medan jag gick runt kyrkan med Matilda. Jag förundras över hur annorlunda och vilken skillnad det kan vara att vara i föräldrarollen. Matilda somnade redan i vagnen innan jag kommit ut från hallen. Molly gallskrek sig igenom hela kyrkrundan om hon inte fick komma upp i famnen... Ont i ryggen hade jag, och visst känner jag av ryggen nu också men mest p g a alla granitstenar jag släpat fram och tillbaka;) Bakat lite muffins ikväll, tänkte ta en sväng förbi jobbet imorgon. Ja mormor får sig ett besök på fm först:) Nu mot duschen innan kudden ska dejtas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar