onsdag 7 november 2012

Stövlar nr2

Jag två par stövlar hittade jag på XXL. Dessa skinnstövlar invigdes idag med en långpromenad dock fick jag halta en tredjedel då jag lyckades få en skoskavsblåsa som gick sönder. Ajajaja men vägen gick om apoteket så när plåstret satt på plats så var smärtan som bortblåst. Compeed is the sh't. Promenaden fortsatte, kikade förbi syrrans jobb och lämnade nga plåster till henne med:)




Blir galen på Blogger, varför roterar bilderna igen:/

Jag hade tänkt att ta gymintron idag så jag kom igång med tränandet men då var den inställd:p Har ju haft gratiskortet i 2 veckor på fredag men tränat 0 ggr!! Men det ska det bli ändring på!! Humöret och tröttheten behöver det, mörkret tar kål på mig. Jag behöver endorfinkicken, och degmagen behöver stramas upp.

Matilda har B dag idag för ovanlighetens skull och i tre blöjor, kanske ändrade rutiner på gång?! Passade på att bada snuttan så nu ligger hon i soffan jämte utslagen med ny napp som verkar duga alldeles utmärkt. Dock kommer hon och babysittern inte överens idag;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar