måndag 12 januari 2009

12 jan

Jä-la skitväder!!! Snålblåst å snöblandad regn... inget direkt promenadväder!!! Det blir 6:e dagen utan min livsviktiga promenad... rastlösheten i kroppen håller på att få mig att krevera. Imorgon får det bli av oavsett väder... Imorgon återgår vi till vardagen, öppnis öppnade idag. Vi i F-grp:en har bestämt att träffas som vi brukar på öppnis. Vi ska även på introträff för babysimmet men där emellan har vi drygt 4 timmar på att komma iväg på promenaden...
För att bota lite av min rastlöshet fick Molly bada, roligt är det... plaskar å myser i badet numera. Ska bli roligt att se vad hon tycker om att bada i bassäng med andra runt omkring oss när vi startar babysimmet på fredag. Pappa kan också vara med nästan på alla simtillfällen:-) Molly hade på sig sin fina bruna klänning idag som mamma fyndade på rean som choice hade, bild kommer på bilddagboken så småningom.

Behövde lite uppmuntran å hittade detta klipp som iof är gammalt som gatan men den får mig att tänka på min kung-fu hamster:-)
Sen har vi alltid Holly Dolly... då går det ju inte att vara frustrerad längre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar