torsdag 19 februari 2009

18 feb

Idag när vi vaknade fanns ingen pappa i sängen...först blir jag orolig. Har han kommit hem från jobbet? Efter en stund ser jag att täcket är borta...puh* då inser att han sover någon annanstans... Vi hittar honom i Tv-rummet liggandes på tältsängmadrassen som jag använder som Mollys "lekfilt"... skickar honom till sängen så jag å Molly kan vara uppe. A berättar att anledningen till att han sover i tv-rummet är att hans små älsklingar hade upptagit hela vår 160 säng... han hade försökt krypa jämte mig där det var bäst med plats sisådär 40 cm men inte lyckats hålla sig i sängen... hihi... så han hade flyttat ut där vi hittade honom ist.
Drar upp A vid 9 ur sängen för 10.30 har vi tid på Torins foto för babyfotografering... Molly passade på att somna i bilen på väg in vilket var bra, en utvilad fröken är mer samarbetsvillig:-) Vi var hos fotografen ända till 12.00! Molly var på strålande humör å riktig liten linslus.. det blev många bra bilder Fotografen Marie tog säkert upp mot 40-50 bilder! Å sen välja bland dessa underbara bilder.. ville ju ha allihopa!! Nu blev det ett album med 8 bilder å några stora exemplar som vi får hämta ut i början på mars. Dyrt blev det men det är inte omöjligt att det blir en sväng till för mer inköp.. så bra blev i princip alla bilder!! Väl hemma blev det lunch, Molly har börjat äta bättre igen både frukost och lunch åt hon upp alltihopa! Efter att A åkt till jobbet tog vi vår promenad, det blev den långa rundan då Molly somnade vid City.. på vägen hem stannade vi till hos farmor å farfar å fikade. När vi kom hem så var det dags för kvällsgröten å vad förvånad jag blir när hon äter upp allt på kvällen oxå... Mammas lilla matvrak:-D Lite lek å bus efter maten sen var det dags för nattning... å anledningen till att detta inlägg skrivs idag är att jag somnade oxå!! Ja det är väl skönt att man har en kropp som tar den sömn som den behöver..

Jag har uppdaterat bilddagboken för er som är intresserade:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar