torsdag 19 februari 2009

19 feb Molly 7 mån

Då var Molly 7 månader idag, stora tjejen!! Vi fick en trevlig överraskning i morse då Mia ringde vid 9 å undrade om hon, Jimmy å Wincent inte kunde komma förbi... Absolut!! Jag fick dra upp A ur sängen å skicka honom till city med Molly för att köpa lite fika medan jag rev av det värsta med dammsugaren... ja ni vet dammgrävlingarna som börjat slåss mot dammbjörnarna;-) Men nu är de utrotade arter för denna vecka iaf. Winzent växer å utvecklas som bara den.. stod upp bra när han stöttade sig själv mot stolen:-) Å tänderna i underkäken hade verkligen kommit fram nu.. så söt är han oxå. Semla blev det till fika då det snart är fettisdag... Efter besöket var Molly så trött att hon sov ett par timmar! Under kvällen åkte vi till Skattkammarens utförsäljning i sitt showroom..Jag hittade två par mössor till mig själv men vi var egentligen ute efter kläder till Molly, det blev väl två par strumpbyxor från Katvig men sen fick hon en 7 månaders present som hon kommer att kunna använda längre fram, ja helt själv iaf nu får hon ha hjälp av mamma å pappa....





En rosa trampbil!!!! Ja jag vet att jag inte gillar för mkt rosa men denna kunde jag ju inte motstå!!! Å Mollys ben sprattlade av lycka när hon fick sitta i den, visste precis var hon skulle ha händerna;-) Ja vi är lite före vår tid.. när är det trampbil kan vara aktuellt? 2-3 års åldern kanske... jaja hon växer väl i den..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar