söndag 22 februari 2009

22 feb

Trött idag, gårdagen tog musten ur mig. Fm ägnades åt lek för Mollys del medan jag låg halvdöd på tältsängs madrassen som jag släpat ur garderoben. Fröken kunde leka själv stundvis för jag slumrade ifrån till å från... När det närmade sig lunch så passade vi på att klä oss och äta lite lunch. Idag blev det kalv med rotfrukter till fröken... ingen höjdare Molly åt hälften av det jag lagt fram men åt gladeligen upp all broccoli. Maten smakade mest vatten, inte undra på att hon inte ville ha mer. Efter maten tänkte jag promenera upp till moster för att fira A.O men insåg när jag kom ut att det bara var till att ta fram plogen å skyffla undan all blötsnö först!! Puh* jobbigt men samtidigt avslappnade... under tiden medan jag skyfflade som mest ringde syrran å berättade att A.O hade spytt... hmm vi bestämde oss för att träffas en dag senare i veckan ist så att om det var ngt på G inte vi oxå skulle bli smittade. Under em åkte vi och hälsade på farmor och farfar och fikade, Hugo fick följa med å stanna. Han ska få bo hos dem i nga månader, han stör jämt när Molly precis har lagt sig. Han verkade ta det bra, satt nöjd i sin bur när vi lämnade honom iaf. När vi kom hem beställde vi pizza å gottade oss framför TV:n. Nu har A åkt till jobbet och jag har lovat mig själv att komma till sängs i tid.. vi får se om jag håller det löftet oxå;-)

1 kommentar: