tisdag 24 februari 2009

23 feb

Tidig promenad, riktigt skönt faktiskt... nästan ensamma på vägen. Våren kikar runt hörnet, snön har smält för att frysa till isgator då det ändå är nollgradigt. Molly sov medan jag halkade runt den långa rundan. Efter promenaden idag har vi "målat", med hemmagjord fingerfärg.. filmjölk och hushållsfärg:-) Tyvärr fick jag inte de fot å fingeravtryck som jag var ute efter.. men kladdigt värre blev det. Bad fick det bli efteråt... eller plask-kavalkad! Jag blev dyblöt!!! Bravaderna fick fröken att bli både trött å hungrig... vilket gjorde henne kinkig. Det ledde till amning i bara BH å trosor... sen somnade hon så gott att jag inte hade hjärta att väcka henne å hade inte möjlighet att lägga henne i sängen heller då A låg å sov efter att ha arbetat natt. Så där sitter jag å fryser, vad gör man inte för sin lilla Molly. A vaknade å pysslade en stund utan att märka att vi var hemma, sen vaknade Molly å gav oss tillkänna. A fick Molly så jag kunde ta en värmande dusch å få bort all hushållsfärg. Det blev en sväng till stan för inköp av whisky å budapeststubbe innan vi åkte till A.O å firade hans 30 års dag. Medan vi åt tårta åkte Moster ut å övningkörde!! Äntligen bli det av.. skulle vara så skönt för henne att få ett körkort!! Molly har haft ont i magen till å från.. det är nog rånen igen. Vi får helt enkelt sluta med dem... Molly lyckades dock sköta magen för första gången på toan hemma hos Moster å utan insatsen! Duktig tjej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar