måndag 23 februari 2009

Jag har blivit utmanad av Fossing... *gah*

Regler:
Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

1. Jag har jobbat som sjuksköterska i 5 1/2år

2. Jag älskar filidutter

3. Jag är fruktansvärt envis

4. Älskar att pyssla vad det än gäller pärlor, scrapping eller slöjd

5. Gillar att baka när tillfälle ges

6. Kämpar med att gå ner i vikt efter graviditeten(funkar inte riktigt ihop med baket *fniss*)

7. Tränade Aikido tills jag skadade min axel...:-( Kanske prova på snart igen

8. Hahaha jag är som fossing, kan inte bara surfa... måste ha tv på!!

Jag utmanar:

Heidi

Yllesockorna

Maria

Anna-Kaisa

Korvasbloggen

Familjen Swärdh

Projekt Barnlyan

Mikaelas läs- och matblogg

Puh* nu e jag klar:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar