onsdag 25 februari 2009

25 feb

Vad förvånad jag blev i morse när klockan var 7.50 när jag vaknade av en Molly som nöp mig i bröstvårtan...hon kan sina knep för att väcka mig men idag hade hon dock "försovit" sig en hel timme! Mollys aptit är ju som jag sagt tidigare inte den bästa längre:-( får truga med allt...
Idag var vi hos Filip å var på Mary Kay visning, det blev inga köp för min del... tyckte att det var lite dyrt för ngt som jag innerst inne vet kommer bli stående i ett skåp å bli för gammalt. Lägger då hellre pengarna på barnkläder... Var lite intresserad av en handkräm+ handpeeling som skulle gått på drygt 400 kr... då tänker jag... hmmm är det värt ett par Nova Star byxor? Näää...
Efter visningen gick jag promenaden å Molly somnade direkt, jobbigt att inte få sova fm samt leka å vara glad;-) Svängde in på City å köpte katrinplommonpuré.. för nu får Mollys mage sätta fart!! Konstigt nog behövde jag inte truga med detta, har fått i henne 1 1/2 burk ikväll!! Hoppas att jag inte vaknar av en sjö med bajs imorgon bara.... iof bättre det än som det är nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar