torsdag 26 februari 2009

26 feb

Jippiiii, vaknade av en sötaktig doft... Mollys blöja osar om resultat!! Ja skönt att hon gillar katrinplommon för det ger verkligen resultat! Har idag haft en mkt gladare Molly, så skönt! När vi åt frukost så ringde Moster å undrade om hon å kusin inte kunde få komma å hälsa på... vilket det gjorde. Moster och Kusin som är 4 år gick hela vägen till oss, duktig tjej!! De såg ut som två små snögubbar när de kom fram då det snöade rejält under deras promenad... Mirjam å Elisabeth som de heter;-) stannade till strax efter 13, när de hade åkt nattade jag Molly för en middagslur... men insåg att jag oxå var trött å passade på att blunda jag med, 2,5 timma sov vi å när vi vaknade hade A redan kommit hem:-)
Mirjam är verkligen en riktigt liten energiknippe!! Å hon är såå söt, upprepar flera ggr att Molly är det hon älskar mest:-) Å Molly sprätter med sin ben å har ett brett leende från att de kommer till att det går... man kan väl säga att hon oxå verkar gilla Mirjam å Moster.
Idag kände jag verkligen inte för promenaden med det slaskiga vägar som jag kunde se från fönstret så det fick oxå va... ist passade vi på att titta på A när han städade och möblerade om akvariet. Å så har jag passat på att uppdatera min tävlingsblogg lite... å tävlat än mer:-)
Nu är det mer surfande som hägrar medan jag titar på Underworld

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du är med i min tävling!

    Härligt liv du lever, verkar underbart med lilla Molly, tupplurer och en man som städar ;) !!

    Kram

    SvaraRadera