måndag 30 mars 2009

29 mars

Vaknade efter farmor å farfar!! Mmm så gott, natten har varit bättre men när ska denna otäcka hosta försvinna? Jag lider med Molly varje gång hon får en hostattack. Idag är det riktigt soligt väder så efter frukost begav jag, A, Molly och farfar ut på en promenad runt halvön. Njöt av solens varma strålar och en sovande Molly i vagnen så småningom... å hon hostade inget under den timma vi var borta!! Efter en lättare lunch åkte jag och A packade vi väskorna i bilen å åkte vidare till Ullared. På Gekås var det lite trångt till en början men sen så försvann folket, ja det kändes så, så efter elektroniken var det riktigt behagligt. Trots folktomt på damernas blev det inte så mkt kläder till mig men det provades en hel del. Dyrt blev det 4000kr!! Jag som tyckte att vi inte handlat så mkt... Det blev iof mkt till Fröken; bäddset, leksaker, kläder, resebarnstol, haklappar mm så det plockar väl på sig fort! Så nu är vi fattiga efter denna helg med shopping runt 8000kr! *Huh* Molly klarade resan både till å från Ullared utan nga gråtattacker med nga pauser ändå mest för att hon skulle få sträcka på sig. Vi kom hem runt 19 å då nattade jag fröken medan A började med att plocka upp alla grejer... dock insåg vi att det luktade lacknafta i hallen så det blev till en rejäl vädring innan Molly kunde läggas i sovrummet med öppen dörr. Tur att vi har en stooor fläkt som nästan blåser bort mig när den startas.. så vädringen gick fort! Molly somnade fort så vi kunde få lite egen tid. Jag blev lite ledsen för när jag valt ut 186 bilder jag skulle ladda upp på bilddagboken å skulle börja skriva texten så kom jag åt å dubbelklicka ngnstans så alla bilder försvann...orkade inte ta tag i det igen så det får bli längre fram i veckan!!

1 kommentar:

  1. Hei på deg! Høres ikke kjekt med en liten med hoste , åhhh hvor det gjør ondt når de små er sjuk. Håper hun kommer seg fort.
    Ha en fin kvekd
    Klem

    SvaraRadera