måndag 30 mars 2009

28 mars

Vaknade av Mollys joller så vi gick upp först av alla som vanligt så jag å Molly tassande men farmor hade oxå vaknat av min lilla lärka. A kom upp en halvtimma senare, han hade inte märkt att vi gått upp. Han sover bättre nu när han har öronproppa, han hade svårt att sova med Molly hostandes nätterna igenom. Loppis idag, som vanligt när vi är i Espevik. Hittade ett par gamla bruna täcken med orange klöver... hihi riktigt sjuttiotal. Efter Loppisbesöken blev det en sväng till stan men jag hittade bara ett linne... A hittade ett par skor, han ä en rikitgt massförstörare när det gäller skor. Han lyckas gå sönder ett par på några månader, vet inte riktigt hur han gör men så är det! Lite påskliljor på lök och tulpaner blev det oxå. Tycker det är tråkigt att vi inte har ngn riktig blomsterförsäljare på Borås torg.. i varberg har de 4. Vi åkte förbi babyland på väg hem till stugan å där blev det en ny Bilbarnstol till Molly, en Britax -trendline. Vi provade en del andra oxå men det var med denna jag såg backspegeln!! Så Molly fick sin premiärtur på väg tillbaka till stugan, sen blev det en middagslur för oss alla tre. Till Lunch åt vi en macka för farmor å farfar hade fikat tidigare å Molly fick slottspure... Medan vi åt kom A-L och Ida förbi å roade Molly. Fröken lyckades smeta slottspure på min högra överarm... ännu en tröja mindre utan fläckar!! Resten av dagen blev det till att ta det lugnt, läsa en bok, glo på Tv å senare äta lite middag. På kvällen blev det Robinson under nedsläckta lampor, klart man vill vara med å deltaga i Earth hour!! Mysigt oxå med levande ljus!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar