onsdag 29 april 2009

29 april

Vaknade någorlunda utvilad då Molly bara hade "vanlig" hosta i natt, hon fick sova uppallad på en kudde jämte mig vilket verkade underlättat för henne. Vi gick upp halv sju å körde på som vi brukar... passade även idag att krypa tillbaka i sängen när Molly verkade trött, fast nu sov vi bara till strax innan lunch. Molly har ätit och druckit sämre de senaste dagarna men ammat desto mer, idag har det dock märkts att hon kissat lite men hon har iaf bajat(på toaletten;-)) A jobbade vanlig kväll å fik åka vid lunch tid, strax efter att han åkt så passade vi på att gå en promenad. Det blev bara den korta rundan då det var riktigt varmt ute och Molly drog av sig sin mössa hela tiden... till slut fick jag dra vagnen både framlänges å baklänges så hon slapp få solen direkt på sig. Efter promenaden satte jag upp soltältet å där satt vi och lekte skyddade från solen. Jag nattade Molly en sund så hon fick sova middag, medan hon sov klippte jag en del av rosorna.. och fortsatte även en stund efter att Molly vaknat. Farfar och farmor kom förbi en stund innan de fortsatte sin färd till A:s farfars och farmors grav där de skulle ta bort buxbomen och sätta lite penseer ist. Farfar kom förbi med Buxbomen till mig.. ska byta ut en del av barrväxterna på framsidan då blir de fina buxbomsexemplaren finfina att ersätta med! Molly har kunnat sova i sin egen säng fast hon vaknar varje halvtimma av sin hosta med somnar snabbt igen när jag ammar/tröstar henne.

Molly uppdatering:-) Molly har börjat att själv släppa taget om mina händer el.spjälsäng för tt stå några få sekunder å balansera utan stöd! Hon ser grymt nöjd ut efteråt!! Hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar