torsdag 11 juni 2009

11 juni

Molly uppe med tuppen... lyckades förhala det ngt. Vi började dagen med en promenad efter frukost, provade stegräknaren. 12 852 steg innan klockan slagit halv elva;) Jag tog dock av den när jag skulle påta i trädgården. Molly har varit helt exemplarisk idag, ätit sovit å skitit;) I em sov hon i vagnen medan jag fortsatte i trädgården, sov 2 timmar å skulle säkert ha sovit mer om det inte vore så att A tutade när han kom hem... Hon vaknade någorlunda nöjd iaf. Vi njöt av varsin glass medan Molly fick äta banan själv, hon biter av fina bitar med sina tänder.. ja det är ju vad man brukar använda dem till;) men man blir så fascinerad av hur roligt det kan vara att ngn just nu håller på å lär sig detta. Vi fortsatte att kanta rabatterna på framsidan, ska så snart det är möjligt lägga kantsten å täckbark där oxå... ser dock inte ut som om vädret tillåter mig å Molly att vara ute imorgon em å göra detta. Vi badade då både jag å Molly behövde detta, fröken var otålig så hon försökte dyka i badbaljan medan A tappade upp vatten... hih hon äääälskar vatten;) A åkte till farmor å hjälpte henne att bli av med aggrafferna medan jag nattade Molly. Nattningen tog en timma men var inte alls så hysteriskt som igår, fröken somnade jämte mig utan en tutte ens i närheten...framsteg!! Nu sitter jag å A sociala med varsin laptop i famnen;) Jag ska lägga undan min så får vi se vad han gör...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar