tisdag 16 juni 2009

16 juni

Molly har vaknat ofta men varit lugnare inatt så det kändes som vi var mer utvilade... när klockan ringde i morse.... Det är väl typiskt att fröken ska sova länge när man har ärende upp. Idag skulle jag ha APD repetion på jobbet, påsdialys med maskin. Jag lyckades komma dagen då avdelningen slog ihop med neurologen så jag fick ta del av smörgåstårtan som det bjöds på:) Innan jag åkte hem så svängde jag in på Coop för att köpa färg, skulle först ta ut pengar... då var bankomaten stängd. Jag fick åka till Hulta torg för att ta ut pengar för att sen åka tillbaka..tror ni att de hade färgen jag tänkt köpa Näe!! Så jag fick åka vidare till Flugger men då såg Jag att GeTing hade öppet så jag svängde in där å kollade läget.. det blev lite bröte som jag inte kunde låta bli... halva priset å allt;) Jag passade på att tanka bilen så jag slapp köra på ångorna nästa gång... Väl hemma möttes jag av ett stort jordigt och rött leende... A å Molly hade rensat i landet å fröken hade kommit åt jord i skottkärran som hon glatt mumsat i sig;) Ja å det röda kom från jordgubben hon hade fått å smaska på... nu får vi se om hon reagerar igen... hoppas att hon inte gör för det vore så gott å kunna smaska på jordgubbar hela sommaren;) A håller på just nu å målar fönsterlisterna för fullt som han passade på att skrapa å tvätta under gårdagen medan jag sov.. hihi han berättade för mig att en blåmes hade landat på Mollys huvud utan att hon reagerade igår när han höll på som mest:)
Molly uppdatering; Molly har roligt åt att "prutta"/blåsa på min mage när vi håller på å nattar om vartannat som hon gnisslar så jag ryser....

1 kommentar:

  1. Ibland kan allt bara bli för mycket när det inte blir som man har tänkt ;))
    Jag har ju haft super mycket problem med min blogg, så har nu donat lite med en ny istället.....så välkommen.
    http://flerbarnsnettan.blogspot.com/
    Ha det gott//Janeth

    SvaraRadera