tisdag 11 augusti 2009

9 augusti

Molly vaknade vid vid sju och ville upp, A gick upp med henne så jag fick sova en stund till. Vid halv nio gick jag upp och A gick och lade sig ist.. ja man får sova skift numera;) Jag gick ut med Molly efter jag ätit frukost och hon fått Mellis, hon somnade vid infarten till Mölarp så jag passade på att vända och gå hem igen. Jag började måla Friggeboden medan Molly sov i sin vagn. Fröken vaknade strax efter ett och då fick A ta hand om henne medan han åt frukost... jag fortsatte måla. På em åkte vi tillsammans med moster och kusin till Åsengården, badade, grillade korv och pinnbröd samt plockade lite blåbär och lingon. På kvällen hade jag tänkt att klippa häcken men så började det regna... *mutter* Molly somnade bra på kvällen men vaknade vid nio efter ett telefonsamtal med farmor och efter det var det svårsövt!!! Fröken blev mer och mer förkyld under natten så ingen av oss fick väl någon direkt sömn...

1 kommentar:

  1. Skönt att man kan lösa sömnproblem med att sova i skift....ska nog ta och tipsa min gubbe om det ;)
    Ha det gott!

    SvaraRadera