söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag

Vaknade efter 4,5 timmas sömn, utvilad. Mkt att göra på jobbet, känns ibland som vi är lill-IVA. Skönt att inte behöva sova så länge då finns mer dag kvar till mina små älsklingar. Molly hade hittat presenter till både mamma och pappa på deras shoppingrunda tidigare under veckan. Jag fick en fin klocka och pappa fick en slips. Molly och pappa hade varit hos farmor och farfar under fm och uppvaktat dem med blommor. Molly fick en morgonrock, lila med prickar som var så söt. Pappa fick en tröja och jag fick en peng att köpa ngt fint för:)
Eftermiddagen tillbringades hos mormor som uppvaktades med lite choklad denna dag. Vi blev bjudna på middag och fika. Ikväll så sitter jag i min ensamhet då gubben fått ett nattpass. Jag njuter av en glass, sandwich mmmm så gott!

Bild på min nya fina klocka


Och det finaste jag har


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar