lördag 13 februari 2010

9 timmars sömn!

Jag har jobbat natten och gick av en halvtimma senare p g a en händelserik morgon. Jag var grymt trött och resan hem med bilen var jobbig. När jag kom hem så var pappa och Molly redan uppe, så det blev till att äta frukost tillsammans innan jag däckade i säng. Provade att sova med öronproppar. Jag väcktes av Molly och Pappa vid 17!! Jag hade sovit 9 timmar!! Skönt men tur att de väckte mig så vi kunde umgås lite grann iaf. Nu är jag på G till jobbet idag och får hoppas att det blir en lugnare avslutning imorgon. Förutom att äta och umgås ikväll så har jag och gubben bokat biljetter till Pink, hon kommer till gbg i sommar. Så Morfar läser du detta så kan du se om ditt schema och kanske tänka dig få lite nattgäster och vara barnvakt?!
Medan jag låg och sov så var Molly och pappa ute på stan och fönstershoppade. De var även på Kan Själv utställningen på Borås Konstmuseum, inget stimulerande för det vuxna ögat men Molly älskade det. Så det är att rekommendera för det små, läs mer om det "Kan själv"

Inga bilder men lite Pink att njuta av:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar