fredag 12 februari 2010

Vardag igen

Nattarbetet gick bra men mkt grus i ögonen på morgontimmarna med av förklarliga skäl, det blir ingen effektiv vila att sova i bilen. Molly och Pappa har som vanligt varit på öppnis så jag fick sova ostört. Förutom att sova idag så har jag hängt med Molly och Pappa till babysimmet. Det gör ju inte att man blir piggare direkt. På simmet är Molly duktig, bubblar vatten, dyker allt längre och balanserar på mattorna som flyter i vattnet. Hon tar sig medvetet fram med simdynorna på armarna, det lockar med massa leksaker på kanten:)
Vi tog ett snabbt besök hos Moster och Kusin och tittade på när det bytte rum med varandra, mitt i det totala kaoset kom vi till Mollys stora förtjusning. Vi köpte med oss Semlor men vi fick ta med oss två hem då inte svåger ville ha.. mer för oss:) Nu så ska jag få i mig lite kvällsmat innan det är dags att åka till jobbet igen. Inga bilder idag, men jag måste videofilma Molly ngn dag på simmet så ni får se hur duktig hon är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar