lördag 6 oktober 2012

Min storebror fyller 33 år idag och har kommit till Borås så vi kan fira honom!! Finns det någon som är så omtänksam, snäll och smart! Han har bara inte hittat sitt sätt att kanalisera all den kunskap han bär på!! Han engagerar sig och är entusiastisk i det som intresserar honom:) Om jag ändå hade hälften av hans brinnande intresse att veta mer skulle jag kanske orkat ta tag i att läsa vidare. Men men nu är det barn och familj som gäller för min del och hoppas innerligt på att brorsan ska hitta ngn att dela sitt liv ihop med så jag kan få bli faster! Men kul att han vågar och hittar på saker och göra och väntar med spänning att få läsa om vad han tar sig för sig inom snar framtid:) Matilda var så förnöjd i hans famn dock blev hon lite trött av allt firande så hon fick sova i vagnen en stund. Mamma har gjort en klassisk smörgåstårta för att fira brorsan, mumsigt:) Lillebrorsan har också börjat dela med sig av sitt stora intresse, styrketräning och bodybuildning och jösses vilken bjässe han har blivit. Kolla in hans blogg med:) http://esa-bodybuilder.blogspot.se/ Och så min stora söta och fina tös som är Linslus nummer 1, bara 4 år men redan lärt sig att posera inför kameran:)Här på vår promenad så vi får ut all extra energi som Lördagen har haft och bjuda på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar