fredag 19 oktober 2012

regn hos mig

Öppnis i måndags med Y, I och H, roligt! Vi har mkt att prata om det är inte många andra som får en syl i vädret;) Resten av veckan har ägnats åt uteliv, men inte i den benämning som när man var ung:p Träden är klippta och löven är krattade på baksidan och rabatten är uppröjd så jag kan fortsätta lägga sten. Skönt att vi kommer nån vart men känns att det aldrig tar slut! Vädret är ju inte direkt uppmuntrande.




Jag har varit trött och rastlös denna vecka, tre nätter med "störd" sömn. Inga direkta vaknätter men Matilda har varit mer sprattlig än tidigare vilket medför att jag inte sover så djupt. Trädgårdsarbetet och den friska luften har dock tagit bort udden av tröttheten tidigare i veckan men idag är en riktig tråkdag och skulle behöva muntra upp mig, Molly och Matilda med nåt roligt... Men ska bara hitta orken i nått hörn;)



På öppnis idag var det mkt folk och trots tre koppar kaffe så gäääspar jag fortfarade.

I Tisdags höll jag på att missa gymnastiken för Molly, tur att FF kom förbi och påminde;)

Och ingen promenad denna veckan!! Där har vi nog det. Nog för att trädgårdsarbetet är tungt och tar på krafterna men har ju ett enormt behov av att röra på mig. Har även börjat smått titta på gymkort så jag kan börja träna ordentligt igen.
Pocahontas och nu Pinoccio, näe detta väder tar kål på mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar