fredag 26 oktober 2012

Skit i trädgården när det är snö...

Ja det var visserligen marginellt med snö på grästråna men ändå. Tar det som ett tecken att det var dags att ta en vilodag! Höll på onsdag och torsdagen så dekorstenen är på plats så det är bara en del städning kvar så det kan Andreas gott vara med på.

Så fredag/idag blev sovmorgon till 8.30, sen påklädning och frukost. Strax därefter hämtade FF/FM med sig Molly till stugan där hon ska tillbringa helgen. Jag och Matilda slappade fm innan vi åkte och hämtade en stol vi budat och vunnit på Borås Loppis på Fb. Fin!




Eftermiddagen tillbringades på stan och i Knalleland, tog även en tur till Rydboholms tygaffär som hade rea.
Det blev en massa kläder till Molly och Matilda, lite kuddar till sovrummet. Hittade även söta värd/värdinnegåvor till E och L som bjuder oss på middag imorgon och det blir älg:) Längtar, L ska vara en mästerkock vad jag har hört;) A har bytt till vinterdäck på tUPaC(Volvon) medan jag tröstade Matilda som gråtit hela vägen hem från stan. Dumma mage, dags att bajsa!! Blev inget denna torsdag utan vi vänta på det idag!

Idag har jag skrivit in mig...

På Sportlife, de hade en annons om en gratis månad. Så nu finns det väl inte nån återvändo eller ursäkter. WORK OUT - WATCH OUT:)




Torsdagskvällen kikade jag och FM in på Choice på deras tjejkväll. Vi hade ätit precis innan men annars hade man kunnat äta sig mätt hos dem.


Nu är jag gör trött men kämpar att hålla ögonen öppna... fredagsmyyys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar