tisdag 9 oktober 2012

sten sten sten

Ett evighetsarbete, jag vill verkligen bli klar med stenläggningen! Iaf gången som jag håller på med just nu... är så trött på sten!! Men det går långsamt framåt när man har två små och ta hänsyn till, för de går alltid först! Men fick lagt nga stenar när Molly var på Dagis och Matilda sov snällt i sin vagn. Imorgon kommer Dekorstenen, en ANNAN slags sten iaf. johoooo;) Idag träffade jag föräldragruppen för första gången och det verkar kunna bli ett roligt gäng. Massa sena Juni och Julibarn:) Amning och Förlossning var ämnet för dagen, roligt att få höra andras erfarenheter. FM fick ett besök idag då hon hämtade Molly på dagis, när Andreas kom hem så var det bara på stenen igen. Senare smet A och M till Gymnastiken, Matilda sov snällt i vagnen 15 minuter men inte längre så det var bara att packa ihop och gå in. Var nöjd bara när jag vaggade vagnen, men efter en tutte eller två så jollra hon glatt igen. Hon har haft lite svårare att komma till ro efter vaccinet men inget värre än så. Undrar om lilla M håller bajseriet till Torsdagar som det hittils varit lr om det är ngt på gång idag, hon är lite småulkig (och lite lätt grinig) mot vad hon brukar vara. För nötter har jag INTE ätit;)(Tål inte har testat 3 gånger varav 2 ggr av misstag) Nehäpp nu ska jag googla lite trädgårdsinspiration så jag kan få lite mer att göra i trädgården, jag har ju så lite att ta tag i där ute;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar