lördag 3 november 2012

Slöa mamman, Morfar och shopping

Jag har så svårt att komma igång på dagarna, ligger gärna och drar mig. Klockan hinner bli 10-10.30 innan frukosten är intagen och alla har fått på sina kläder. Fredag em var vi på stan med FM. BVC sköterskan ringde och undrade vart vi tagit vägen? Matilda hade tydligen ett besök för 4 månaders kontroll som gått förbi mig helt. Andreas hade skrivit in det i "sin" kalender = blir hans aktivitet i Week Cal = jag bryr mig inte om det;) "A:s" bokade möten:p Jaja det var iaf första gången vi missat ett träff:/ (Vi har synkat varandras kalendrar men inte hjälper det)Ny tid nästa vecka i min kalender så vi får hoppas att jag kommer ihåg den;)

Jag hittade pärlor och kakformar på EKO, Molly hittade på Clarius tomtar och glaslåda att stoppa dem i som hon köpte tillsammans med FM. När klockan blev 16 så hämtade vi upp Andreas och lämnade av FM vid sjukhuset så FF kunde ta med henne. Vi fortsatte vår färd mot gbg och morfar. En hel helg så han kunde få sin Matilda och Molly dos.


Vi passade på att ta en shoppingrunda på Bäckebol utan Molly. Ikea, Stof och Stil och XXL fick ett besök. Dyrt blev det och för en gångs skull hittade jag lite att shoppa;) På XXL blev lite julklappar till Molly, 2 par stövlar till mig! Ikea blev det lite dörrmattor, pyssel och växter och annat plock. På Stof och stil gratis kataloger;) Måste ju planera vad man ska ha tyget till innan man köper det:p
Ett besök på Maxi i Angered för att inhandla en baddräkt, dock tappades/glömdes den bort på vägen någonstans troligen i kassan så ett nytt besök på Maxi för att inhandla en ny. Men vi fick den andra, man tackar:) Lite bilder på mina shoppingfynd kommer imorgon;)

Min farfars grav fick ett besök, en ljung och ljus. Stämningsfullt att besöka Kvibergs gravplats så här på Allhelgonahelgen och när det blivit mörkt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar