fredag 16 november 2012

whiooo Blä!

Går fortsatt på Panodil, jäkla träningvärk;)
Sovmorgon idag med men en välbehövlig sådan. Matilda har krånglat med amningen inatt inte riktigt till ro. Tog tag, släppte för att sedan argt gnälla för att hon inte fick tutte. Nötter tänkte jag och rannsakade mitt matintag men inget.


I eftermiddags fick jag svaret varför, Hon har springmask också! Ringde VC som inte riktigt visste och därför inte ville heller behandla. Blev hänvisad till barnmottagningen via ssk på vc som skulle ringa upp mig men inget samtal...Så tråkigt att vänta på ett samtal som inte kommer, har ju passat telefonen mitt i all tvätt och städning. FM kom förbi en stund på em och passade de små så jag kunde komma nån vart. Och nu tjugo i ett sitter jag och varvar ner medan Andreas hänger upp den sista tvätten. Skönt för han att få varva ner efter jobbet med lite städning.

Gubben min kom med en påse tröst, han hade köpt en påse ostbågar så vi kunde ha lite fredagsmys i allt städande och tvättande<3



Molly är på bättringsväg och äter bättre idag:)Men vi får se hur det går att sova utan nalle inatt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar