måndag 10 december 2012

2 weeks out

Så skönt det är, 2 veckor utanför cyberspace. Datorn har inte öppnats och mobilens nät har använts korta snabba tittar. Det är ju uppenbart att www också kan bli ett slags beroende utan något egentligt syfte. Att TÄNKA på.

Två veckor fyllda med träning för mig 4-5 ggr/v. Gymnastik avslutning för Molly(med föräldrarna på planen) Julstuga på Missionskyrkan med E och M. Julshopping. Begravning. 2 års kalas i Östra Frölunda med Morfar som även stannade över natt hos oss. Lucia. Pyssel med adventskalender till Molly från tomten och kransbindning. Molly gjorde sin egen krans i år. Massa bus med tjejerna. Färdigställande av pepparkakshus och två nallande fyraåringar på kristyren(L och M på besök). Och nu sjukstuga igen med besök på VC imorgon. Vi tar väl allt på en gång då;)

Tack vare träningen sprudlar humöret för det mesta och än mer blir det när vikt och cm kurvan pekar nedåt på mig och uppåt på Matilda trots träningen. Idag fick jag på mig mina jeans, visserligen med en muffinstopp. Vilken boost på Motivationen det ger och vädret som visar sig från sin bästa sida gör sitt till också.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar