måndag 26 november 2012

Sjukling på äventyr

Sviss så har veckan farit förbi. Inte hunnit knappa ett enda ord här. Träningen har legat på; Mamma/barnpass på tisdag, Promenad med E och M samt barn på onsdag, Torsdag Mamma/barn pass igen men Crossfitledaren Tor. Ett helt suveränt pass, kanske nåt att rikta in sig på i framtiden. Pepparkakshus har vi hunnit baka dock inte satts ihop förrän idag, lika bra det då jag brände tummen rejält av sockerlösningen.





Molly sov oroligt mellan fredag och lördag, vaknade ledsen flera gånger. På lördag hade hon var i höger öra, wihoo öroninflammation när jag hade tidig träning Bodybalance och vi skulle hjälpa M att flytta och helg i Gbg planerad med Liseberg och för att fira Morfar som fyllde år. Alvedon is da shit, Molly har varit sliten men pigg när hon haft Alvedonet i kroppen så helgen har kunnat genomföras ändå. Idag läkarbesök och Kåvepeninkur. Imorgon andra dosen för springmasken. Ja varför inte ta allt på en gång:p Dock har vi inte sett nåt mer på Matilda, hoppas att det verkligen va falsk alarm.



Molly "bakade" en tårta alldeles själv till morfar(pappa vispade grädden). Passade på att köpa lite vitaminer när vi var på apoteket till oss alla. Jag behöver nog det extra mycket misstänker jag. Får lätt blåmärken just nu, har torr hud och känner mig trött och orkeslös tidvis. Fast idag är jag trött p g a störd nattsömn, Mollys öroninflammation får henne att sova oroligt och Matildas veckobajsande tar ut sin rätt. Ulkig och smågrinig blir hon och vem vore inte det efter en veckas bajamaja i tarmsystemet. Nu har hon fått Katrinplommon får se om det ger nån effekt. Och Molly har ju varit trött i veckan som gått.. Tråkigt väder har det blivit också.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar