torsdag 12 februari 2009

12 feb

Fortsatt förkylt här hemma både Molly å A, själv känner jag inte av ngt längre... Ringde chefen idag för att stämma av med min föräldraledighet å semester i sommar.... *gah* jag har jobbångest!! Ska tillbaka till jobbet den 20 juli för att jobba 6 veckor innan jag tar min semester... känns som det är imorgon!! Sa även att jag kan jobba lite extra innan dess om det behövs... nu när fröken kan äta lite vanlig mat känns det som det kan gå. A sov under fm då han hade jobbat natt, så vi passade å att ta en promenad och mellanlanda hos farmor så han kunde få sova i fred... Skönt att vara ute då rinner inte näsan på Molly på samma sätt som inne. Det märks på fröken att hon är förkyld, är tröttare å gnälligare... sen vill hon helst vara fastklistrad på mig. Vi har inte gjort så mkt då Molly inte varit helt bra... senare under em tog vi ännu en promenad då Molly var rastlös å det rann floder ur näsan. Hon passade på att somna när vi nästan var hemma så vi styrde om så hon kunde få lite effektiv sömn utan täppt näsa. Resten av kvällen har jag tillbringat framför laptopen när gubben min glott på Tv å tösabiten sovit...
Jag såg till min stora glädje att jag vunnit i två bloggtävlingar...en berlok hos


och en laptopväska hos http://annawii.devote.se/blogs/1212913/taevling--laptopvaeska-fraan-style4it.htm



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar