lördag 14 februari 2009

14 feb - Alla hjärtans dag!

Molly vaknade vid 4.30 idag... så kul:-( A skulle upp tidigt å jag försökte få fröken att somna om med alla medel. Täppt näsa åtgärdades, mat i massor...till slut insåg jag att det var magen som spökade!! Så det var bara att "hjälpa" till...å det gav resultat. Vi åt frukost tillsammans med A innan han åkte till jobbet. Sen var det tilla att försöka hjälpa lindra magontet å nästäppan. När klockan närmade sig 7.30 så gick vi å lade oss igen med en värmedyna.. det gav faktiskt 2 timmars sömn!! Framåt lunchtid begav vi oss ut mot stan, köpte en bukett tulpaner och åkte vidare till mormor för att uppvakta henne under Alla Hjärtans dag.. Hemma hos mormor fick vi lunch, efter maten gick vi en promenad i den sköna vädret. Vi svängde in till Supermarket för att köpa lite fikabröd till kaffet..*läs the för mig... Under tiden i butiken passade Molly på att tappa ena tossan:-( å jag hittade den inte. Mormor ska förbi imorgon å fråga om de hittat ngn.. då bör de ju ha städat golven. Hoppas*
När vi kom hem så stod det blommor i hallen till både Molly å mig!! A hade köpt 30 tulpaner till mig å en ros till Molly:-).. så jag fick mina blommor till slut! Puss Älskling
Resten av kvällen bestod av Melodifestival å bloggtävlingar, å en å annan amning.

2 kommentarer:

  1. Tusen tusen tack för din fina kommentar!!
    Välkommen åter söta du ☆

    Sessan

    SvaraRadera
  2. Läst genom många inlägg i din blogg nu. Du verkar vara en riktigt härlig person!

    SvaraRadera