söndag 15 februari 2009

15 feb

Vaknade relativt pigg idag, har inte behövt vara uppe å suga rent frökens näsa inatt.. *skönt* Hon är dock fortfarande rejält snorig å täppt i näsa men det går i vågor.. A kom upp vid 9 men honom skickade jag i säng igen, han har ju inte fått ta igen den sömn som han missade igår natt när fröken höll oss vakna. En promenad i det fina vädret, tog en lite annan runda idag vilket var behaglig så den blir det fler gånger!!
Tänker på Mollys beskyddare Ida som är i Afrika med Rosa bussarna, vi följer henne med spänning på resedagboken.. tänk att de har internetuppkoppling där.. hihi.. jag är lite insnöad på alla krig å svältande barn bilder som man ser på TV.
Mollys mage verkar vara i ordning igen,dock är inte aptiten som den var innan. Gröten på morgonen å kvällen är inte lika poppis, men lunchen äter hon glatt fast hon orkar inte med lika mkt efterrätt. Det är väl förkylningen som gör sitt, hoppas att det blir bättre snart!!

Jag har en massa bilder som ska upp på bilddagboken men just är Molly så klängig så det funkar inte för mig att ladda upp nga bilder just nu.. men det kommer. I tisdags hände det att minneskortet blev fullt på vår Nikon D1X.. vilket innebär cirka 400 bilder! Alla kommer väl inte upp men vill ju visa godbitarna iaf.

Fortsätter att tävla som en galning... titta in på min tävlingsblogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar