måndag 16 februari 2009

16 feb

Segt att komma upp idag, hade svårt att somna igår. Låg vaken till 2.30-3.00 medan Molly å A stensov. När jag äntligen somnade kändes det som att morgonen kom alldeles för fort, Molly ville upp som vanligt runt 7 men lyckades fördröja det en halvtimma iaf sen fick A gå upp å byta på henne men det hjälpte inte hon ville upp.. Fröken hade lagt små harlortar i blöjan i morse, inte konstigt om hon har haft ont i magen. Nu verkar det iaf som vi äntligen fått ordning på magen.
Gröten föll inte i smak till frukost idag heller.. Lunchen åt hon spagetti å köttfärssås en tredjedel av en stor burk, idag fick hon i sig nästan hela efterrätten oxå:-) Duktig tjej!!!
Har kommit fram till att sömn, mat å bajamaja är det som jag finner högst intressant att blogga om för tillfället (ja annars oxå).. ja utöver den besvärliga förkylningen som iof är på bättringsväg.
Jag har börjat få ångest för att jag inte städat på länge, det har liksom bara inte blivit av... dammgrävlingarna är framme å jagar dammråttorna. Måste klämma in en städning i veckan som kommer..men när? Imorgon ska jag å svärmor på dagspa på Ciluette med lunch på Bara, lite relax i bastun med fruktfat sen behandling, jag har bokat nack å ryggmassage samt färgning/plockning av mina bryn... det ska bli så gott!! På onsdag ska Molly till fotografen å fotas.. hoppas att hon blivit ngt bättre till dess. Torsdag ska vi på utförsäljning hos skattkammarens showroom... sen är det fredag med öppnis å babysim som vanligt. På lördag ska vi på Fotomässan... å söndag vilar vi inför nästa veckas bravader.. Sen skulle jag behöva fika med Mia x2 för det var länge sen! Även Jossan å Simon samt Franken var alldeles för länge sen!!! Vart tar tiden vägen?

Blev så glad för jag lyckades googla fram rabattkupong till Fotomässan!! http://www.kameravaskan.se/DRabattkupong_Vi.pdf

Hittade denna bild hos sessan å prinsessan, kände mig ganska träffad:-)


Detta är eb e-card från BoomBaby.

1 kommentar:

  1. Hej har en ny tävling i min blogg var gärna med du också =) Kram //Goooa

    SvaraRadera