tisdag 10 mars 2009

10 mars

Hmmm vaknar klockan 8 idag å tur är väl det... för Molly vaknade vid 01 när vi gick å lade oss å jag ammade å försökte natta henne igen i sin egna säng. Höll på till 2 innan jag gav upp, hon blev hysterisk så fort hon kom till sin egen säng. Hon hade bestämt sig för att sova hos mig i natt å så fick det bli. A fick ligga kvar på morgonen då han ska jobba till 1 i natt. Väckte A vid 09.50 så att han skulle hinna vakna å äta frukost innan vi skulle till Linnea. Vi skulle egentligen besöka Julia men det blev inställt då hennes pappa ev hade magsjuka... så då bjöd vi oss hos Linnea ist. Men när klockan närmade sig 10.30 ringde Linneas mamma å berättade att Linneas pappa var på väg hem från jobbet med illamående å ont i magen..... usch å fyyyy!! Så det blev inget besök där heller. Vi passade på att titta på två filmer istället. En promenad blev det oxå, skönt! Molly har ätit bra idag oxå, dock ingen kvällsgröt för hon somnade med mig vid 17 i soffan, jag lade henne i min säng vid 19 å där har hon sovit i över tre timmar redan... jag har fått gå in å titta så hon andas då å då, hon sover så djupt å har inte rört sig en millimeter.
Haha fick jag för det, hon vaknade precis så jag ska se till henne:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar