måndag 9 mars 2009

9 mars

Dagen började som vanligt... strax efter 7. Passade på att duscha både mig å Molly innan frukost, tänk att det går så lätt numera. Tidigare var det ett hel dags projekt att bada/duscha Molly. Hon blev så fruktansvärt grinig efteråt... men numera är hon en solstråle. inte konstigt kanske för nu har hon mer hull som håller henne varm än för 3-4 månader sen. Tänkte dra ut på tiden innan vi gick på promenad för att kunna ta en sväng till bibblan på vägen som öppnar vid 11, men halv tio var Molly så trött å rastlös så det fick va. 8 km blev det idag, riktigt skönt!!
När vi kom hem blev det lunch, å sen skulle jag natta Molly men lyckades somna själv oxå å vaknade inte förrän A redan kommit hem... Vi åkte till farfar för att umgås lite med Hugo som fått flytta till dem ett tag. Vi fortsatte till Bibblan och sen City för att handla.
Molly har ätit bra idag, men sen har ju även magen skött sig bra!! Molly har börjat acceptera sin säng allt mer, om jag ändå kunde hålla et nattetid oxå... inatt har jag varit uppe å hämtat henne utan att vakna å sen låg hon jämte mig när jag vakna. Så förvånad jag va, A med för den delen... Hmmm får se hur vi ska tackla det:-S
Vi är jätte nöjda med ommöbleringen än så länge, känns som Molly får sova ifred å inte bli störd av Tv å en massa rännande fram å tillbaka.

Vad glad jag blev när jag upptäckte att jag vunnit denna fina overall hos http://eiraheidemo.blogg.se/ från EkobabyÄnnu gladare blev jag när jag insåg att jag även vunnit hos http://bambi.blogg.se denna fina Hug-a-planet från Ekolek
Undrar vad jag har gjort för gott för att förtjäna det??

Jag har ju inte berättat att jag även vunnit ett presentkort på Homely hos Tant Ulrika, mitt val föll påMen det tyckte inte gubben min å då det var ett presentkort jag vann så blev det en sån här med lite pengar emellan:-)





4 kommentarer:

  1. Stort grattis!!! Du har turen på din sida :-) Jättefina saker!! kram

    SvaraRadera
  2. Jag försökte lämna ett meddelande till förra inlägget, men det kanske inte kom fram? Du måste mail mig din adress, mail mig på: bambi_111@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Vad kul med så många vinster!! :) Hoppas du kommer gilla overallen!

    Hoppas man får se en bild när du fått den och testat :D

    SvaraRadera
  4. Vilken tur du haft! Tävla gärna hos mig också :)

    SvaraRadera