måndag 16 mars 2009

15 mars

Vaknade som vanligt, gick upp med Molly å lät A sova. När vi ätit frukost å lekt en del så blev jag överväldigad av min trötthet å bestämde mig för att gå å lägga oss ist för promenaden. 9.30 lade vi oss jämte A å vaknade inte förrän 11.30!! Så gott med lite extra sömn. När vi ätit lunch så for vi till gbg å hälsade på Morfar å Morbror. Molly var lite blyg i början men det var nog för hon precis hade vaknat å var hungrig, så efter lite mat sken hon som en sol igen:-) Vi fortsatte till Ikea å inhandlade lite smått å gott, vi fick dock lite bråttom för vi strosade å dagdrömde om både kök å toaletter så när vi hade satt oss för att äta så ropade de ut att det bara var 15 min kvar innan de stängde. Vi fick lite brått men hann iaf köpa det vi hade tänkt. Jag har dock aldrig varit på en mörkt Ikea för de släckte ljuset till viss del, väldigt effektiv sätt att sätta fart på sina sista kunder! Molly var pigg å på gott humör så vi passade på att ringa till Carin Mollys beskyddare å se vad hon gjorde å tigga till oss lite fika. Vi hade tur å fick oss lite fika, vi fick även se lite filmsnuttar på både Carins jättefina åk i singel å grp och Jennys grp uppvisning efter 4 månders hyss hyss:-) Men Jenny nu väntar vi oss en uppvisning i ett singel åk snart med;-) Molly somande i bilen en majskrok senare, å sov hela vägen hem. Molly har haft ytterligare en dag med riklig aptit, hungrig hela tiden. Tur att vi fick barnmatsprover från Arvo så vi har mat så det räcker till det lilla matvraket;-) Tack åter igen:-D
Senare på kvällen fortsatte jag att plocka upp å pyssla med det vi köpt, fint blev det:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar