måndag 16 mars 2009

Turen på min sida:-)

Jag har vunnit igen:-) En så himla fin turkos ren från Åre Hemslöjd och en strut Årechoklad. Det är en av deras nya smaker: Tequila/limetryffel, utöver detta får jag ett litet vårpaket med diverse scrapbooking-/kortsaker, såsom blommor i tyg och trä, öljetter, utsmyckningar och brads. Titta in hos Addis å Leif som höll i tävlingen


Sen har jag även haft turen att vinna en romantisk godiebag hos Anja som innehöll the, cd-skiva samt ett spel.


Jag har vunnit två hemliga böcker hos http://muffinsprat.blogspot.com/
Nu väntar jag med spänning att se vad som trillar ner i brevlådan:-)

å vore det inte nog med det så har jag även vunnit boken "Är det Saltmannen" hos Charlotte


Den ska bli riktigt rolig att läsa!! Såå roligt att vinna lite till mig själv oxå:-)
Slumpen har verkligen varit på min sida denna gången!

1 kommentar:

  1. Åh grattis!!! Nästan så man blir lite avis! ;-) Va roligt med så många vinster! Ha det bäst! kram!!

    SvaraRadera