torsdag 19 mars 2009

19 mars

Grattis gumman 8 månader idag!!
Trött idag igen;-) Jaja en promenad gör bot på det mesta, särskilt när det är underbart väder!! Jag som har längtat efter våren har blivit lite stressad för med dessa fina dagar så kommer allt arbete i trädgården som måste tas i tu med snarast, det blev ju inte så mkt gjort i höstas efter Mollys operation å magknip... mest en massa ammande å bärande. Ja man fick ju prioritera bort en del, men nu har jag ju fortfarande chansen att komma ikapp med en del iaf... men man ska komma till oxå. Det var nästan som Molly kände på sig att jag ville göra annat än underhålla henne för hon blev kinkigARE efter promenaden...puh* riktigt trött på henne var jag till slut. Så jag bestämde att vi skulle sova middag, Molly var grinig till en början i sängen med slockande ganska snart.. å jag tog mig en tupplur jag med:-) Liten tupplur blev lång, vi sov i 3 timmar!!
Jag fick min lunch vid 15 då Molly var mkt gladare efter sömnen. Jag var lite nervös att A Inte hade dykt upp vid 17 då det började närma sig min HLR utbildning på öppnis.. men han döck upp vid 17.15 å strax efter kom farmor å farfar förbli för att fira Mollys månadsdag, hon fick byxor å tröja, nalle samt såpbubblor:-) Jag gick iväg till Öppnis lätt försenad men det gjorde inget för instruktören var oxå sen.. puh* tur för mig!! Kvällen var givande å trevlig för mig, även A och Molly hade haft det bra. Fröken hade tom sovit en stund i vagnen när A hade gått en promenad runt kyrkan. Men när jag väl kom hem så grät hon, hade precis börjat å ökade ljudvolymen när hon fick syn på mig... en liten trött stackare.
Jag har försökt att föra en sömnlogg om Molly men det är besvärligt.. ja från min sida alltså! Jag vaknar på natten när Molly gråter men bara så pass att jag hämtar henne å lägger henne jämt mig... å minns inget när jag vaknar jämte en leende å nypande dotter. Å det är svårt att skriva upp tidpunkter när man knappt vaknat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar