lördag 21 mars 2009

20 mars

Öppnis som vanligt, idag var även Linus och Hugo där utöver oss veteraner..Roligt!! Molly har varit lite smågnällig å grinig även idag, hon ville inte sova en endaste blund på öppnis vilket resulterade att hon däckade i vagnen så fort vi kommit iväg på promenaden. Efter maten var det dags för lunch å Molly har varit lite petig vad gäller maten.. hoppas att det går över å att hon börjar äta redigt snart igen. Molly var inte lika glad som hon brukar under babysimmet heller dock mindre gnällig än under resten av dagen. Hon fick vila en stund efteråt innan vi begav oss till moster för att bli bjudna på fläskfile.. mumsigt. Även lill-Morbror var hos Moster, roligt att träffas det var ett tag sen. Både jag å A var trötta så jag bestämde att vi skulle gå å lägga oss tidigt... dvs klockan 22. Jag gick i förväg.. tio minuter senare kom A å då sooooov jag som en stock. Vi vaknade dock av att Molly började gallskrika vid midnatt... hon var het som en ny använd järnstekpanna!! A fick gå upp å ta tempen... 39.5!! Mammas lilla stackare!! Molly fick Panodil som hon tog ytterst motvilligt... Sen sov hon jämte mig utan täcke med tutten i munnen och hon ville byta sida flera gånger inatt...Var man inte trött innan så var man det nu!! Vi öppnade fönstret, riktigt skönt för både mig å Molly

2 kommentarer:

  1. Hoppas hon mår bättre nu. Kram till dig och krama dina kära. Ha en trevlig söndag (eftersom lördagen glider mot sitt slut)

    SvaraRadera
  2. Go´kväll i stugan! Hoppas solen har skinit på klarblå himmel som här, underbart vackert väder. Hoppas med det är bra med er alla och ni har hälsan i behåll. Ville påminna och tala om att en ny tävling dragit igång inne hos mig tom den 10 april, en ring är det nu man kan tävla om, kolla in vetja o anmäl dig, den är cool o passar nu i vår.
    Kram Angel

    SvaraRadera