tisdag 3 mars 2009

2 mars

En morgon/fm promenad gör gott, tur var väl det att vi gick tidigt för när vi kom hem så började det snöa:-(... Jag vill ha vååååååår!!!!! Vad har vi åstadkommit idag? Tvättat en hel hög med tvätt!! Duktig flicka:-D Annars har vi inte gjort så mkt... bara varit. Men det behöver man oxå ibland. Farmor var en sväng på besök... väckte dock Mollys em-lur..:-( Men Molly var glad ändå;-) A har haft ont i ryggen efter helgens bärande av Molly... hihi nu vet han hur jag har haft det. Fick jag det sagt oxå... ja lite får jag tycka synd om min stackars rygg som är ok i sitt- å ståläge men har jag varit böjd för länge typ 10 sek får jag långsamt sträcka ut den.... hmm kanske inte så bra? Jag har glömt att nämna att jag måste uppsöka en optiker, på mässan hade de gratis data synundersökning... å den tyckte jag var närsynt!!! Känner inte av det men har ju haft lite huvudvärk till å från... så det är bäst att kolla upp. Så jag kanske blir en glasögonorm *fniss*
Jag känner att jag inte hinner med det jag ska å att det hänger 100 saker över mig... men just nu så skiter jag i det å bara är... gött va;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar