tisdag 3 mars 2009

3 mars

Molly vaknade 06.30 andra gången å ville upp, då hade hon ändå somnat om med bajsig blöja å sov 1 timma å det fick räcka tyckte hon... Efter frukost tog vi en promenad, var ute i 2 timmar. Sååååå skönt, ska kolla på eniros nya kartfunktion hur långt vi/jag gick... På em var det öppnis å det var vi å Linnea med mamma å en massa spädisar...tänk va stora våra tjejer börjar va´ Efteråt åkte vi till stan å hämtade A och åkte vidare till kvik å kikade på skjutdörrar... å kök. Jag vill ju ha nytt!! Deras kök ligger mellan 30-60 000 kr, rätt billigt! Innan vi åkte hem så svängde vi förbi City för att inhandla färska råvaror så att jag kan laga lite egen barnmat å frysa in... har ju haft lite dåligt samvete när man föder upp tösen på burkmat.... men har verkligen inte orkat engagera mig innan men nu så!!!

Måste dock sucka lite över Mollys sömn, på kvällarna innan jag kryper ner jämte henne så vaknar hon 1 gg varje halv eller hel timma.... så tröttande:-( Å går A in så börjar hon gallskrika... kan man vara mer mammig?

3 kommentarer:

  1. Hej och tack för utmaningen! Nu tillslut har jag antagit den.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du vill vara med och tävla.
    Tyvärr fungerar inte länken du lagt upp till tävlingen. Inte för mig iaf.

    SvaraRadera
  3. Roligt att du vill vara med och tävla. Lycka till!

    SvaraRadera