lördag 21 mars 2009

21 mars

Vi vaknar som vanligt idag, kollar tempen 39,1 idag... så det blir mer Panodil. Jag försöker med lite frukost men det finns inget intresse från Molly, tur att hon hade en kissig blöja å bajsat på toan idag så slipper man känna sig allt för orolig. När jag ätit så får Molly amma igen å hon somnar å vi sitter till 9.. sen går vi å väcker A som får ställa in vårt besök på kalaset hos Ida å Åsa. Jag å Molly lägger oss å ammar ist, vid 10 är hon pigg å inte intresserad så jag lämnar henne hos A å går å lägger mig igen ... är aaaaningen trött. Sover 2,5 timma å vaknar strax innan A å Molly kommer hem efter sin promenad å besök hos farmor å farfar. Molly har korta stunder hon är pigg som en lärka men mesta dels sitter hon fast i min tutte å små slumrar. Tänkte ta min promenad men Molly var inte pigg på att ligga i vagnen så vi kom till Öppna förskolan innan jag vände för då hade hon smågrinat hela vägen... hon måste spara på sina krafter till att bli frisk/bättre. Jag får ta lite längre promenader för minska på mitt hull nästa vecka ist. Undrar om det kan vara lite tänder på G, hoppas det så att det går över fort!! Tempen ligger på det samma ikväll så det blir mer medikament å det känns som det hjälper för fröken känns svalare ngn timma efteråt. Förutom alla amningstillfällen har Molly fått i sig lite banan/äpple pure det är det enda som har hon velat ha...

Tråkigt att Molly är febrig.. särskilt när det är helt underbart vårväder ute!!! Som jag har längtat ut idag!!

2 kommentarer:

  1. Tack snälla för att du är med och tävlar! :)

    // Garbomannen

    SvaraRadera
  2. trevligt att du är med :)

    SvaraRadera