tisdag 24 mars 2009

24 mars

Förstår inte varför Fröken ska envisas med att vakna klockan 6.. sju har varit en bra tid. Tempen låg på 37.8 idag så bättre men fortfarande förhöjt, hon brukar ligga runt 37.2 Molly var grinig under fm trots att hon sov en kort stund i famnen under fm. Hon äter små mängder av fruktpure, men vill amma desto oftare. Tur att jag fortfarande har mjölk! Jag tvingade fröken att sova vid lunch, lade mig jämte henne å passade på att sova lite jag med... man blir trött av att byta sida flera gånger per natt. Ja hon ligger jämte mig fortfarande. Efter middagsluren så hade jag min gamla vanliga Molly hos mig som väckte mig med sitt underbara leende å joller... hon är så fin min lilla dotter! Idag så snöade det på fm å under em så blåste det rejält så jag brydde mig inte om att gå ut å gå. Även öppnis fick vara idag då Molly utöver sin feber öppnat kranarna så att näsan runnit konstant å min vänstra överarm har varit ett populärt ställe att gnugga bort det på:-) Funderar över om man kan lansera en ny hudbehandling - snormask!! Har varit lätt isolerad idag, varit ute å hämtat posten så lång har jag kommit idag men jag har bara mig själv att skylla. Även mitt surfande har blivit lidande de senaste dagarna då jag fått ägna min fulla uppmärksamhet till min lilla stackars Fröken som har haft ett enormt behov av närhet. Har kommit framt till att ta tillvara på det ist för att känna irritation, det kommer komma en tid man knappt får en kram av henne. Så jag njuter av fulla drag av att ha en klängig Molly, ja idag iaf! A har fortsatt med arbetet i Tv-rummet å det blir bra, även idag kom farfar å hjälpte till. Farmor kom oxå förbi en sväng så jag passade på att dammsuga när jag hade ngn som kunde passa och underhålla fröken en stund. Sen bjöd vi på lite kvällsmat innan de åkte hemmåt.
Nu har mina vinster börjat trilla in i brevlådan oxå, ska försöka ta lite bilder å lägga upp så småningom.

1 kommentar:

  1. Nu är min tävling avslutad.
    Var det du som vann?

    SvaraRadera