måndag 30 mars 2009

27 mars

10 år jubileum för mig å Andreas idag!!! Tänk att det har gått ett decennium sen vi träffades på en privat fest. Vi gör inget speciellt idag, men ska försöka att gå ut å äta när Molly är bättre. A målade taket i Tv-rummet med en lacknaftebaserad färg å det ska sägas att det luktar! Så jag å Molly höll oss hemifrån under em å kvällen, senare vid 23 när A slutat jobbet skulle vi ta oss vidare till Vbg. Hade tänkt ta en kort sväng till öppnis för sångstunden men Molly somnade så det fick va. Vi tillbringade em hos Moster där jag lagade å bjöd på lunch, Chili con carne å det blev riktigt gott. A var med å hjälpte och åt innan han var tvungen att åka till jobbet... hoppas på en lugn kväll på AVC. När klockan närmade sig fem så fortsatte jag å Molly till Mormor där resten av kvällen spenderades. Molly är fortsatt hostig å snorig det känns som en evighet fast att det bara gått en vecka. Tråkigt att missa babysimmet, men jag hoppas att Molly är frisk till nästa fredag. Upptäckte idag att fontanellen var nersjunken som ett tecken på vätskebrist, så Projekt trycka i så mkt vätska och fruktpure startades utöver alla varannan timmas amningar. Hemma hos Mormor passade jag och hon gå igenom gamla bilder medan Molly sov... många minnen å skatter finns det bland dessa små pappersbitar. Ska köpa fotoalbum om vi kommer iväg till Ullared i helgen, vi får se hur Molly mår. Resan ner till vbg fick vi stanna fem gånger för fröken passade på att vakna till när A slutat jobba å det tog tid innan hon somnade så det fick hävas en å annan hysterisk gråtattack. Vi kom fram kl 1 med en djupt sovande Molly.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar